طراحی داخلی رشت-طراحی دکوراسیون داخلی رشت

02 تیر

طراحی داخلی رشت طراحی داخلی رشت یکی از مواردی هست که حتما باید توسط افراد متخصص انجام شود.طراحی داخلی انواع مختلفی دارد مانند: طراحی رستوران در رشت طراحی مطب در رشت طراحی نما در رشت طراحی آپارتمان در رشت طراحی تجاری در رشت

طراحی داخلی در رشت

انسان‌ها از گذشته‌های دور، تلاش می‌کردند تا به بهترین نحو محیط زندگی خود را زیباتر کنند. با این‌حال می‌توان اذعان کرد که طراحی داخلی، یکی از رشته‌هایی است که از نظر آکادمیک مسبوق به سابقه نیست. با این حال در همین حال، پیشرفت چشمگیری نیز داشته است. طراحی داخلی عناصر مهمی را در نظر می‌گیرد و بر اساس کاربری مکانی که مد نظر است، این عناصر می‌توانند متفاوت باشند. تفاوت در‌عناصر، می‌تواند معرف مکان باشد و احساس‌های متفاوتی را به افراد منتقل کنند. طراحی داخلی را می‌توان یکی از اجزای معماری دانست. در کشورهای اروپایی که این رشته سابقه‌ و کاربرد بیشتری دارد، به طراحی داخلی با عنوان معماری داخلی یاد می‌شود. 

طراحی داخلی  رشت هستار

قبل از انجام طراحی داخلی رشت توسط تیم تخصصی هستار:

طراحی داخلی رشت (قبل از انجام پروژه)

بعد  از انجام طراحی داخلی رشت توسط تیم تخصصی هستار:

طراحی داخلی در رشت 

طراحی داخلی رشت

طراحی داخلی در رشت، بخشی از معماری یک ساختمان محسوب می‌شود. در واقع شاخه‌ای از علم است که به تناسب و ساخت و ساز فضاهای داخلی اطلاق می‌شود. البته نباید از نظر گذراند که طراحی داخلی، می‌تواند نمای بیرونی ساختمان را نیز در بر گیرد. تناسب میان عناصر استفاده شده در طراحی داخلی  ساختمان در رشت با یکدیگر و البته با کاربری محل مورد نظر، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. از آنجا که نمی‌توان طراحی داخلی را بدون معماری در نظر گرفت، بهتر است تا تمام سازندگان و عوامل دخیل در یک ساختمان، با یکدیگر همکاری کنند.

طراحی دکوراسیون داخلی در رشت

شاید از گذشته اینگونه تصور می‌شد که طراحی داخلی، تنها برای ساختمان‌های بزرگ و تجملاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. اما امروزه همه به خوبی می‌دانند که طراحی داخلی فضاهای کوچک به مراتب مهم‌تر از ساختمان‌های بزرگ است. با طراحی داخلی متناسب، می‌توانید فضای هرچند کوچک را بزرگ جلوه دهید و از فضا، بیشترین استفاده را کنید.

طراحی داخلی رشت، به تمام عناصری ارتباط دارد که نه تنها هویت ساختمان را حفظ نماید، بلکه بتواند عناصر مهم در شهر رشت را نیز مد نظر قرار دهد. قطعا طراحی داخلی رشت، با آنچه مثلا در پاریس می‌بینید، یا حتی نزدیک‌تر، با تهران تفاوت‌های چشمگیری دارد.

قطعا کاری که یک‌ طراح داخلی در شهری با آب و هوا و فرهنگ حاکم بر شهری مانند رشت انجام می‌دهد، نمی‌تواند، با طرز فکر و عناصر تشکیل دهنده‌ی هویت شهر دیگر هماهنگ باشد. از این رو است که ذکر می‌شود حتما همه‌ی عناصر باید با یکدیگر هماهنگ داشته باشند تا بتواند بهترین ایده و جذاب‌ترین طراحی داخلی و خارجی را ارائه دهند.

نمونه ای طراحی داخلی رشت مجموعه هستار را براتون در پایین قرار داده ایم:

 

طراحی دکوراسیون داخلی رشت

 

طراحی داخلی رشت

 

طراحی داخلی رشت

 

 

طراحی دکوراسیون داخلی رشت

اگر طراحی داخلی، به ساخت و ساز فضای درون یک محوطه‌ی در بسته اشاره دارد، طراحی دکوراسیون داخلی، به چیدمان، استفاده از اشیا و رنگ‌هایی اطلاق می‌شود که در محیط و فضای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. آنچه در طراحی دکوراسیون داخلی مهم است، هماهنگی میان عناصری است که در درون یک ساختمان به عنوان اثاثیه و مبلمان استفاده می‌شود. زیر شاخه‌ی طراحی داخلی را می‌توان طراحی دکوراسیون داخلی رشت نامید. به همین دلیل آنچه مهم است این است که بدانید در طراحی داخلی دکوراسیون نیز، مکان، کاربری، سلیقه، طراحی داخلی و مواردی از این دست بسیار مهم و حائز اهمیت است.

طراحی دکوراسیون داخلی گیلان

در طراحی داخلی رشت، بهتر است از سبک‌ها و گرایشاتی پیروی نمود که مطابقت و همخوانی بیشتری با سلیقه‌ها، قدمت و تاریخ و عرف رشت داشته باشد. حتی آب و هوا نیز تاثیر بسیار زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی رشت می‌تواند داشته باشد. مناطق مرطوب آب و هوایی، همراه با تابستان‌های شرجی ایجاب می‌کند تا از رنگ‌های روشن، وسایل خنک کننده مناسب، گل و گیاه بیشتری استفاده شود. به واسطه‌ی سر سبزی‌ منطقه، اگر از رنگ‌هایی مانند سبز در دکوراسیون داخلی رشت استفاده شود، قطعا سرسبزی‌ محیط و شادابی روحیه را یادآور می‌شود.

رنگ‌های قرمز و روشن دیگر نیز نمادی از خورشید، گل‌ها و محیط می‌تواند باشد. در هر صورت این‌که از طراح دکوراسیون داخلی کمک بگیرید که هم محیط را بشناسد، هم به علم طراحی داخلی و دکوراسیون اشراف داشته باشد، به خوبی می‌تواند از فضای شما، هر چند کوچک، نهایت استفاده را ببرد، هم با ترکیب رنگ و استفاده از اثاثیه‌ی در دسترس محیطی شاداب را برای شما که در شهر رشت ساکن هستید به ارمغان آورد.

 

قبل از انجام طراحی دکوراسیون داخلی رشت توسط تیم تخصصی هستار:

 

طراحی داخلی  در رشت

 

بعد از انجام طراحی کوراسیون داخلی رشت توسط تیم تخصصی هستار:

 

 

طراحی دکوراسیون در رشت

 

طراحی معماری داخلی رشت

طراحی معماری داخلی رشت، بیشتر اطلاق به استفاده از درو پنجره و نمای ساختمان دارد که بهتر است با تمامی عوامل ذکر شده همخوانی داشته باشد. در واقع در طراحی معماری داخلی، شما همه‌ی عواملی را استفاده می‌کنید که بتواند محیطی را در اختیار شما قرار دهد که تمامی عوامل انسانی را تحت پوشش خود قرار دهد. در طراحی معماری داخلی رشت می‌توان از پنجره‌هایی با قاب‌های زیبا استفاده نمود تا جذابیت و شادابی محیط بیرونی به داخل منتقل شود.

 

طراحی داخلی منزل رشت

با این حال که تقریبا، شهرسازی حتی در رشت، به سمت استفاده از آپارتمان‌ها پیش رفته است، اما می‌توان خانه‌هایی یافت که هنوز حیاط دارند. همانطور که در بخش‌های قبلی نیز به آن اشاره شد، می‌توان دریافت که خانه‌های شهر رشت، از نظر چیدمان تفاوت بسیاری با خانه‌های مناطق کویری دارند.

استفاده از سرسبزی، پنجره‌ها، بالکن‌های سبز یا حتی روف گاردن‌ها می‌تواند فضایی را ایجاد کند که افراد در خانه هم حس آرامش خانه را داشته باشند، هم بتوانند از محیط زیبای بیرون لذت ببرند.

طراحی داخلی ساختمان رشت

ساختمان، به طور کلی فضایی است که می‌تواند شامل منازل، لابی‌های، راهروها و مواردی از این دست باشد. قطعا چون مجموعه‌ی چندین منزل، مطب یا مغازه می‌تواند در یک ساختمان جمع شده باشد، طراحی ساختمان باید با نحوی باشد که همه‌ی عوامل را در نظر بگیرد و معرف همه‌ی سلیقه‌ها و شخصیت‌هایی باشد که در آن مکان آمد و شد می‌کنند.

پس بهتر است عناصر حالت کلی‌تری داشته باشد و بتواند جنبه‌های مختلفی را شامل شود. استفاده از رنگ‌های خنثی یا رنگ‌هایی مانند طلایی یا نقره‌ای، می‌تواند همه‌پذیرتر باشد. به واسطه‌ی آن‌که ساختمان در شهری شمالی و جنگلی قرار دارد، استفاده از نمادهای چوبی با خلاقیت، می‌تواند جلوه‌ی زیبایی از طبیعت بیرون باشد.

دفتر معماری در رشت

دفتر معماری، بیانگر و نماینده‌ی سلیقه و رویکرد فرد معماری است که در آن به کار می‌پردازد. قطعا اولین چیزی که در دفتر معماری در رشت توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند، طراحی داخلی دفتر معماری است. به عبارت دیگر‌مهم‌ترین رزومه‌ی یک معمار، دفتر معماری اوست. شاید معمار بنا به شرایطی مجبور باشد در ساختمانی دفتری را در نظر بگیرد که از نظر نما، با استانداردها یکی نباشد. اما می‌تواند با طراحی دکوراسیون داخلی، دفتر معماری را به نحوی چید که بینندگان را مات کند

از طرفی، چون دفتر معماری در رشت واقع شده است، طراحی داخلی رشت ایجاب می‌کند با سلیقه‌ی مشتری‌ها همخوانی بیشتری داشته باشد تا بتواند به جذب مشتری کمک کند.

 

 

 

طراحی داخلی رشت

 

طراحی داخلی در رشت

 

طراحی داخلی در رشت

 

طراحی رستوران در رشت

 

طراحی داخلی رشت

 

طراحی رستوران در رشت

هر ایرانی به خوبی می‌داند که غذاهای شهر رشت و شمال ایران، نه تنها تنوع بیشماری دارد، بلکه بسیار لذیذ و خوشمزه است. نماد یک غذای اصیل ایرانی، غذای شمالی و علی‌الخصوص رشتی است. پس بهتر است رستوران در رشت از طراحی داخلی برخوردار باشد که معرف یک قوم و فرهنگ است و یادآور محیطی است که به آنجا رفته‌اید. از طرفی فراموش نکنید در رستوران باید افراد آرامش داشته باشند و میزها با فاصله‌ی استاندارد از یکدیگر قرار داده شوند.

در طراحی رستوران در رشت می‌توانید از عناصری استفاده کنید که اشتهای مشتریان را برانگیزد. از طرفی نمایانگر تنوع غذایی که رستوران ارائه می‌دهد نیز باشد. وجود پنجره‌های بزرگ نورگیر در کنار طاقچه‌های سبز و پر از گل و بته می‌تواند زیبایی رستوران را دو چندان کند. استفاده از عناصر چوبی نیز می‌تواند بر زیبایی این محل بیفزاید.

طراحی مطب در رشت

مطب، محلی است که افراد مراجع در آن نیازمند توجه و مراقبت هستند. از طرفی در همه‌ی شهرها می‌توانید به وفور مطب‌های یک شکلی را بیابید که از دو ردیف صندلی برای مراجع و یک میز برای منشی تشکیل شده است.

به همین دلیل می‌توان گفت که طراحی مطب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در مراجعین داشته باشد. طراحی‌هایی که عموما با ان مواجه می‌شوید به دلیل هم شکل بودن، حس استرس و اضطراب را در مراجعان بر می‌انگیزد. به همین دلیل می‌توان با استفاده از عناصر آرامش بخش سعی در القای این حس به افراد می‌کند.

بهتر است عناصر استفاده شده در مطب، بیانگر نوعی از تخصصی باشد که دکتر در آن زمینه به طبابت می‌پردازد. از طرفی بیش از سایر‌ مکان‌ها باید از رنگ‌های آرامش بخش در این مکان استفاده شود.

بهتر است در مطب‌ها محلی برای تهویه‌ی هوا قرار داده شود. افراد مراجع اغلب بیمار هستند و اگر دچار بیماری ویروسی باشند، در این مکان امکان انتشار بسیار بیشتر است. از طرفی سعی شود نور غالب نور طبیعی باشد. تاریک بودن مکان و عدم استفاده از نور طبیعی باعث می‌شود تا افراد بیشتر دچار استرس شوند.

توجه به این عناصر، برای طراحی داخلی در رشت باعث می‌شود تا افراد بتوانند حس خوبی را که بیرون از محیط دارند، حفظ کنند‌ . به علت شرجی بودن هوا، بهتر است حتما از عناصر خنک کننده برای القای حس بهتر استفاده شود.

در صورتی که مطب محل آمد و شد کودکان باشد، باید از عوامل سرگرم کننده و القا کننده‌ی حس خوب به کودک استفاده شود تا استرس کودک از بین برود.

طراحی نما در رشت

نما به بخشی از ساختمان اطلاق می‌شود که هر فرد در ابتدا با آن روبرو می‌شود. در واقع قسمت جلویی بیرون و ظاهر ساختمان نما نام دارد که از عوامل بسیار تاثیر گذاری در افراد است. افراد در لحظه‌ی اول با نمای ساختمان روبرو می‌شوند. نمای ساختمان، می‌تواند معرف کل ساختمان باشد.

در طراحی داخلی نما باید به این اندیشید که فرد در هنگام ورود باید با چه مواردی روبرو شود. پله یا دربی بزرگ و مجلل، ورودی برای ساختمان پرشکان با ورودی یک ساختمان اداری متفاوت خواهد بود. نمی‌توان از المان‌هایی در رستوران استفاده کرد که در ورودی یک ساختمان مسکونی استفاده می‌شود.

مثلا در‌بسیاری از شهرها از نمای استیل برای ورودی مراکز تجاری استفاده می‌شود. اما قطعا به خوبی می‌دانید که نمای استیل در شهرهای مرطوب و شرجی بسیار مناسب نیست و می‌تواند دچار آسیب و زنگ زدگی شود. برخی نماهایی اکنون در بازار موجود است که مناسب حفظ فضاهای داخلی و خارجی شود. مثلا نمای پرده‌ای با استفاده از متال‌های سبک، باعث می‌شود محیط داخلی و خارجی ساختمان با یکدیگر تبادل داشته باشند.

طراحی داخلی در گیلان

شهر نماد و مرکز استان گیلان است. قطعا شما هم به خوبی می‌دانید که آنچه در شهر رشت مورد استفاده قرار می‌گیرد، بیشتر یا کمتر در شهرهای دیگر استان گیلان مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبیعتا فضا و هوای سرسبز استان گیلان در تقریبا تمامی شهرها یکی است. اما دقت کافی داشته باشید که در شهرهای بزرگ استفاده از عوامل و المان‌های تشریفاتی و پر زرق و برق بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و در شهرهای کوچک‌تر بیشتر بر اساس سادگی همه‌چیز استوار است.

لیست دکوراسیون داخلی در رشت

در میان لیست شرکتهای طراحی دکوراسیون داخلی  است که در شهر رشت و در استان گیلان فعالیت می‌کنند، می توان به جرائت گقت که مجموعه هستار با بکار گیری کادری حرفه ای بهترین کار ها در حوزه طراحی داخلی ارائه می دهد. می‌توانید برای طراحی هر چه بهتر دکوراسیون داخلی خود از طراحان خبره کمک بگیرید.

آدرس مجموعه هستار: 
رشت، گلسار، بلوار گیلان، نبش خیابان 169، پلاک 59، واحد 4


شماره تماس مجموعه هستار:
09331110933

رشت دکور

البته رشت دکور، مختص رشت نیست‌. می‌توان از دکوراسیون مختص رشت، به عنوان سبکی برای دکوراسیون داخلی استفاده کرد‌ استفاده از سبک چوب، یا استفاده از نمادهای شهری شهر رشت می‌تواند جذاب باشد

 

همانطور که در لباس‌ها و غذاهای‌ شهر رشت می‌بینید، رنگ‌های شاد و متنوعی استفاده شده است که بیانگر سرزندگی و شادابی است‌. استفاده از رنگ‌های شاد، می‌تواند سبکی جدید و نوین در طراحی داخلی باشد. هم‌چنین می‌توانید از این رنگ‌ها به عنوان رنگ‌ مکمل استفاده کنید‌. رنگ‌های اصلی می‌تواند خنثی، مانند سیاه و سفید یا خاکستری باشد‌ اما رنگ‌های دیگر مانند زرد، قرمز و سبز روشن، در گوشه‌هایی از دکوراسیون به چشم بخورد.

طراحی داخلی رشت، استفاده از همه‌ی دانش و علمی است که در زمینه‌ی طراحی داخلی وجود دارد، اما با این حال برای سبک و سلیقه‌ی شهروندان رشتی، همگن شده است.

این همگنی در هر کجایی می‌تواند زینب بخش و جذاب باشد و یادآور سرزندگی و شادابی مردم و شهر رشت است.

طراحی دکوراسیون داخلی شمال

وجه شناسایی شمال ایران، دریای خزر است. اما در کنار دریای نیلگون می‌توانید از جنگل‌های زیبا و بی‌شماری که دارد نیز یاد کنید. همه‌ی این‌ها در کنار همدیگر می‌تواند ترکیبی زیبا از عواملی باشد که در طراحی داخلی و دکوراسیون یک منزل تاثیر بسزایی دارد.

استفاده از رنگ‌های آبی در توناژهای مختلف، در کنار سبز‌های خوش رنگ، با کمی ترکیب زرد به یاد خورشید گرم شمال می تواند حس شمالی بودن و آب و هوای شمال را در هر فردی زنده کند‌.

استفاده از عناصری که یادآور آب است مانند استفاده از طرح‌های مواج در نمای ساختمان، یا استفاده از آیینه و کاشی‌های آبی در طراحی داخلی می‌تواند همه‌ و همه شما را به یاد شمال انداخته  حس آنجا را در افراد ایجاد نماید.

به هر صورت طراحی دکوراسیون داخلی رشت، ایرانیزه و شمالی شده‌ی عناصر موجود در طراحی داخلی است که یه عنوان یک رشته‌ی مجزا در دانشگاه مورد تدریس قرار می‌گیرد.

کلام اخر

آنچه تا بدین‌جا در زمینه‌ی آن صحبت کردیم ، همه و همه تنها نکاتی بود که به شما که ساکن شهر رشت هستید، یا علاقه‌ی خاصی به آنجا دارید، کمک می‌کرد تا بتوانید با کمی تغییر در سبک دکوراسیون داخلی خود آن را با حال و هوای آنجا تطبیق دهید. بی‌شک استفاده‌ی به جا از هر کدام از این عوامل درجای خود می‌تواند مفید فایده باشد. قطعا اگر نتوانید به درستی از این عوامل استفاده کنید، آنچه در نهایت به دست می‌آید، شلوغی و در هم ریختگی دکوراسیون شما است.

اما چه باید کرد؟ کار را باید به کاردان سپرد. قطعا شما باید طراحی داخلی دکوراسیون خود را به فردی بسپارید که بتواند نه تنها علم این کار را داشته باشد، بلکه بتواند با تکیه بر تخصص و تجربه‌ی خود در این زمینه شما را به آنچه حق شما است برساند.

گروه هستار، یکی از با تخصص‌ترین، حرفه‌ای‌ترین و مجرب‌ترین افرادی است که به شما کمک می‌کند بتوانید بهترین طراحی دکوراسیون داخلی و بهترین طراحی داخلی در رشت را تجربه کنید و با آن بدرخشید.

پشتوانه‌ی این گروه، تمام پروژه‌هایی است که به انجام رسانده‌اند و مانند رزومه‌ای بزرگ در تمام سطح شهر وجود دارد و می‌توانید به آن استناد نمایید.

گروه هستار آماده‌ی انجام انواع پروژه‌های طراحی داخلی معماری و طراحی دکوراسیون داخلی است و به شما کمک می‌کند تا فضای داخلی محیط خود را به زیبایی تعبیه کنید و از این همه زیبایی لذت ببرید و بیش از قبل بدرخشید.